2016. április 18., hétfő

Meglepetés! :)

Sziasztok! :)
Úgy gondoltuk Lilivel, hogy megérdemeltek egy kis meglepetés részt, (igazából nem az egész rész, csak egy kis részlet belőle) amiért mindig kommenteltek és támogattok minket és a történetet!
Csak, hogy kicsit jobban induljon a napotok! ;) Jó olvasást!
Élvezzétek, ti kis perverzek <3
Csók, L&D <3


Niall szemszöge:


A laptopomat az ölembe rakva leültem az ágyamra, hogy megnézhessem mi újság Zaynékkel. Hátamat z ágykeretnek támasztottam, és vártam, hogy betöltsön a kép.
Zayn éppen a fürdőszobából lépett ki egy szál alsónadrágban. Már a látványra összegyűlt a nyál a számban és erősen be kellett harapnom a számat, nehogy hangosan felnyögjek. Hosszú bronz barna combján minden lépésnél kidomborodtak  az izmok, a mellkasán apró víz cseppek csillantak meg.
A haja most nem volt tökéletesen beállítva, hanem a homlokára tapadt a víztől, de még így is rohadt dögös volt. hálás voltam magamnak azért, mert jó minőségű kamerákat szereltem fel.
Minden egyes izmot tökéletesen láthattam
Éreztem, hogy a testemben lévő vér teljesen máshová költözött... Pontosa. Az agyam alig működött, lent pedig háborút is nyertem volna. Lassan beletúrt a hajába. Még ez az egyszerű mozdulat is olyan hatással volt rám, hogy muszáj volt megmarkolnom a lepedőt. Egy pillanatig tanácstalanul állt a szobában, az ajtóhoz lépett és kulcsra zárta. Akkorát nyeltem, mint még soha. egy részt megmarkoltam a telefonomat, hogy ha valami furcsa dologra készül riaszthassam a kollégákat. Más részt izgatott voltam. Nagyon is.
Kiguvadt szemekkel néztem ahogy szétterül a sötétlila ágyneműn. Istenem, ez a nap már most jobb, mint az összes többi! A hátán feküdt, az ujjait beleakasztotta a fekete anyag gumi részébe és lassan lecsúsztatta a combjain. Sosem láttam még ruha nélkül, de milliószor játszottam el a gondolattal, hogy vajon az a "része" is ugyanolyan tökéletes-e, mint a többi. És most már biztosan kijelenthetem, hogy sokkal, de sokkal tökéletesebb. Újra egy tizenéves fiúnak éreztem magam, akiben túltengnek a hormonok . Eldobta a szoba egyik részébe a fekete anyagot és utána olyat tett, amitől hangosan felhördült és majdnem leejtettem a kezemből a laptopot.
A jobb kezével rámarkolt a merevedésére és köré fonta az ujjait. Szinte éreztem a megkönnyebbülését. A farkán kidudorodtak az erek és szinte lüktetett. Hüvelyk ujjával a makkját dörzsölte, a mellkasa  már most hullámzott, és hangosan lihegett. Az agyamnak a része, amelyik még nem vesztette el teljesen a csatát, azon gondolkozott, hogy kire gondolhat a szex isten, miközben kielégíti magát. Végül, mikor egy öblös nyögést hallatott, akkor minden hasonló féltékeny gondolat semmivé foszlott. Azon kaptam magamat, hogy ujjaim maguktól indulnak kalandra a saját testemen. Nem tudtam kordában tartani magamat. A fekete hajú a szabad kezével mélyen beletúrt a hajába, a háta ívbe hajlott, amint az élvezet végigsöpört a testén. Elengedte a péniszét így tökéletes rálátást nyújtva nekem. Lejjebb nyúlt az érzékeny golyóira. szinte egyszerre nyögtünk fel.
Izmos karjain megfeszültek az izmok, a combjai is megremegtek egy pár másodpercig. Letettem a laptopot magam elé, oldalra fordultam az ágyon, hogy gyorsan lehúzhassam az altájékon zavaró ruhákat. Kis Niall szinte helyettem is felsóhajtott, hogy végre szabadon lehet ő is. Így még sosem csináltam, hogy közben mást néztem maszturbálni, viszont Zaynre gondolva már sokszor csináltam. Oh, hogy mennyire szerettem volna most ott lenni vele és átvenni a keze helyét a számmal és a nyelvemmel! Zayn a vágytól ködöd tekintettel bámulta a plafont, miközben a keze hol őrült tempóban, hol pedig lusta mozdulatokkal csúszkált a kőkemény farkán, néha végigsimítva az ereken.
Még hozzá sem értem a farkamhoz, de már ettől a kis műsortól  kibuggyant az elő nedvem.
Hevesen kapkodtam a levegőt, ahogy Zayn megállt és egy izzadság cseppet letörölt, a mellkasán végigsimított, mellbimbóját megdörzsölte, amitől az izmos hasán pihenő pénisze megrándult és egy kicsit megemelkedett.
Hangosan nyöszörögtem, miközben a makkomat dörzsöltem és a képernyőt bámultam, mintha azon múlna az életem, És valahogy így is volt. Ha ott lettem volna, és én kényeztetem, akkor az egyik kezemmel összekulcsoltam volna az ujjainkat, míg  a másikkal gyengéden megcsipkedtem volna a mellbimbóit és mielőtt végigcsókoltam volna a felsőteste minden egyes négyzet centiméterét, a körmömmel végigszántottam volna a mellkasán és a hasán, hogy kéjes fájdalmat okozzak neki.
Mintha tudta volna, hogy mire gondolok hangosan és kétségbeesetten felnyögött és a nevemet ismételgette. Hatalmasat dobbant a szívem és úgy éreztem meghalok ha most azonnal nem csókolhatom meg. Égetőbb volt, mint a  fájdalom az alhasamban. Pedig az is mart, mintha égető tűt szúrtam volna bele. Egyre gyorsabb tempóban mozgattam a kezemet a hosszomon, a hátam ívbe feszült, a lábaim remegtek és levegő után kapkodtam. Zayn a nevemet kiáltva érte el a csúcsot és perceken keresztül rángatózva élvezett. Nekem sem kellett több; a szenvedély és az élvezet az arcán őrjítően dögössé és gyönyörűvé tette. A hasamat és a mellkasomat sűrűn beborította a ragacsos, meleg fehér folyadék.
Tompán érzékeltem, hogy ráz a hideg. Kirángattam magam alól a takarót és betakartam vele a meztelen testemet, de közben a szememet egy pillanatra sem  vettem le a képernyőről. Zayn is betakarózott; fejét belefúrta a párnába, fekete haja kócosan terült szét a fehér anyagon. Most még gyönyörűbbnek látszott, mint máskor.
- Jó éjszakát, Zayn. - suttogtam és kikapcsoltam a laptopot.
Az utolsó gondolat az volt, hogy szeretem.






3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Na még mindig nincs időm, de csak megírom. Ez gonosz volt nagyon gonosz, de te pontosan tudod drága Dorothe. Miért bántotok? Most kell azonnal a szex. Imádtam!
    Puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dóra<3
      Nagyon szeretünk remélem tudod! ;) A kéréseddel kapcsolatban még nem tudunk semmit mondani, de majd meglátjuk ;)
      Millió puszi<3

      Törlés
  2. Szép estét, hölgyek ♥!

    Elnézést, hogy ilyen későn, de sok minden összejött az utóbbi időben :/ Niall kis kanos, imádom ♥ Oké, azért Zayn-t se kellett félteni :$$ Egyszerre volt édes és dögös :D

    Tűkön ülve várom a folytatást ♥! Megyek a 9.fejezethez :-*

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés